Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY DNEVNIK.HR

Vilner oderao mustanga za Mustang

Mda, nije stilska figura izražavanja u pitanju. Zbrojite Vilner tuning kuću, mrtvog mustanga, model auta Mustang i kinesku mušteriju – sve to zajedno daje rezultat na slici.

I oni svog konja za trku imaju…

Zaboravite dobru staru da za potrebe tog i tog nije ozlijeđena nijedna životinja. Ovdje apsolutno jest. Već smo pisali što se dogodi kad Vilner dobije osebujnu narudžbu od kineskog klijenta. Imali smo mrtve leptire u igri. U autu, to jest. Sad imamo opet Kineza s neobičnim zahtjevom pa nam je tu i mrtvi mustang. I pitanje je li samo jedan. Eto, baš raznoliko. Nadamo se da niste Prijatelji životinja ili Peta pripadnici, a ako jeste, ne bi škodilo onda da ste pomalo mazohisti. Što da vam kažemo…

“I konje ubijaju, zar ne?”

Bugarski tuneri Vilner koji su osvojili i Kinu su dosad stvorili niz impresivnih personaliziranih interijera automobila. Sada su, međutim, odnijeli stvari na novu razinu. Njihov kineski ogranak je zaprimio zahtjev od vlasnika Mustanga GT šeste generacije koji je poželio u svom automobilu pravu pravcatu kožu mustanga, kao i grivu tog prepoznatljivog divljeg američkog konja kojega su na kontinent donijeli španjolski konkvistadori. Što je čovjek poželio – to je i dobio.

zašto bi se auto samo zvao mustang kad može i biti od mustanga
kravlja koža je za amatere..

Ovaj konkretni V8 Mustang GT koji proizvodi 416 KS sada ima zakrpe konjskih dlaka na bočnim sjedalima. A drugdje… obloge vrata, nadzorna ploča i volan su obloženi kombinacijom kože i alkantare, a crvena tkanina na krovu prikazuje ručno oslikane dvije kobre u kineskom stilu. Za sada, Vilnerova mustangom obogaćena kreacija je jedinstvena, koliko se zna. Mustang je svakako neobičan zahtjev koji podiže obrve, jer obično za jedan automobil treba 5 do 10 mrtvih krava, a ne nekih rjeđih životinja.

samo obrađena konvencionalna koža je isto za amatere..
dlaka je sad glavna fora

Da, puno je to krava, a automobilska industrija sebe oslobađa direktne odgovornosti navodeći kako je koža u automobilu samo sporedni produkt nečega što se ionako već rabi za prehranu. Neki luksuzniji brandovi rabe čak kožu bika, jer je čvršća i izdržljivija od kravlje. Kako god bilo, koža se u automobilu nije stvorila tek tako. Nakon guljenja slijedi joj obrada skidanja dlaka te kupanja u nekoliko vrsta kemikalija što rezultira elastičnošću i podatnošću za oblikovanje. U završnoj obradi se cijedi, neutraliziraju se mirisi, orezuje se, neutraliziraju se nesavršenosti i dodaju se boje. Ima tu posla da bi se na kraju moglo ugodno zavaliti i sjesti na kožu, dio nekoć najvećeg kravljeg organa, i pokrenuti automobil.

zašto bi interijer bio samo kožnat kad može biti dlakav
pomna tunerska izvedba
da se zna

30 milijun krava godišnje tako pridonese udobnosti i prestižu automobilske industrije, ali to nije tako čudno kad je posljedica proizvodnje mesa. Koliko je mustanga potrošeno za auto u ovoj priči ne znamo. Kao što ne znamo je li ostatak upotrebljen kao konjetina u prehrani. Nadamo se, barem, da jest. Da nije sve uzalud. Što je sljedeća ekstravagantna narudžba koju ćemo pročitati od Vilnera i njihovih mušterija, pitamo se i nagađamo. Dvoznamenkast broj pasa za interijer jednog automobila kineskog klijenta?

Kako se vama sviđa interijer?