Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY DNEVNIK.HR

Treba li nekome Audi R8 s više konja?

Ispričavam se na retoričkom pitanju iz naslova – naravno da treba.

ABT R8 V10 Plus u režiji stričeka Christiana.
ABT R8 V10 Plus u režiji stričeka Christiana.
foto: ABT Sportsline

Znate li koja je osnovna razlika u domeni sportskih automobila između nas „običnih smrtnika“ i bogatih ljudi? Bogati ljudi ne moraju razmišljati o prodaji bubrega da bi si priuštili sportski automobil, za razliku od nas prema svijetu automobila entuzijastičnim pripadnicima „običnih smrtnika“ kojima takve stvari ponekad padaju napamet.
No što učiniti kada uz bogatstvo i uživanje u sportskom automobilu poput ovog Audijevog izgled prestane oduševljavati, a sva snaga ovog svijeta prestane biti dovoljna?

Hm…jednostavno posjetite stričeka Christiana Abta i osvježite svoj R8.

Eto koliki staž tvrtka ABT Sportsline ima...
Eto koliki staž tvrtka ABT Sportsline ima…

Tvrtku ABT Sportsline nikome ne treba pretjerano posebno predstavljati, jer ekipa unutar zidova tvrtke zajedno sa stričekom Christianom već preko trideset godina uvijek nalazi načina fascinirati vlasnike automobila iz V.A.G. koncerna. Samim time praktički već i vrapci na granama znaju da je upravo ABT jedan od onih „tjunera“ koji usprkos nekad pomalo bezličnim preradama apsolutno zna što radi.
Uglavnom, kao dokaz tom postulatu stoji i najnoviji uradak uobličen ni manje ni više, nego u Audi R8 V10 Plus.

Evo kako R8 V10 Plus izgleda u originalu...
Evo kako R8 V10 Plus izgleda u originalu…
foto: Audi

Po izlasku iz tvornice Audi R8 V10 Plus ne samo da je jedan od najatraktivnijih sportskih automobila današnjice, već je i jedan od najzanimljivijih u smislu onoga što može na cesti (i stazi). Zbog toga se ovaj Audijev model doista pokazao kao jedan veliki uspjeh, a u cijeloj priči ne treba zanemariti ni činjenicu koju su potvrdili mnogi – ovo definitivno jest jedan od onih sportskih automobila koje je moguće voziti na dnevnoj bazi.
Doduše, s obzirom na oblik karoserije i sve što uz njega ide, Audi R8 baš i nije automobil s kojim se ide u shopping u neki supermarket, ali za nuždu je i to moguće – pogotovo ako je riječ o jedinom automobilu u obitelji.

Ovo je stvarno opak automobil.
Ovo je stvarno opak automobil.
foto: ABT Sportsline

Brojkama i kroz puku teoriju ovaj Audijev model fascinira s brojkama 5,2, 610, 10, 2,9 i 330, i vjerovali ili ne, niti jedna od tih brojki nema veze s potrošnjom goriva. Umjesto toga se redom radi o zapremini motora i njegovoj snazi, te broju cilindara postavljenih u slovo „V“, a zatim o brojkama koje označavaju ubrzanje do „stotke“ i maksimalnoj brzini. Dakle riječ je o pravom punokrvnom sportskom automobilu čije brojke ni približno ne opisuju njegov karakter.
Naime, R8 Plus ima „ono nešto“ što mnogi konkurenti usprkos svojim slavnim prezimenima jednostavno nemaju. Za početak je riječ o stvarnoj svakodnevnoj upotrebljivosti bez bojazni od samozapaljenja, te još nekim detaljima iz stvarnog svijeta. No od svega najviše očarava zvuk nalik urlanju gmo-kombinacije slona i tigra na steroidima. Doista ne znam kako bih drugačije opisao jednu od najugodnijih deračina iz svijeta automobila, a da pri tome ne ispadnem poput eunuha.