Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY DNEVNIK.HR

Divlji Porsche 911 GT2 s 1000 KS vaš je za 300.000 dolara

300.000 dolara smjestit će vašu stražnjicu u vozačko sjedalo prilično sposobnih modernih supersportskih automobila, onih koji će vas osim performansama impresionirati lakoćom upravljanja i ugrađenom tehnologijom. Recimo – u drugi najbrži automobil današnjice na Nurburgringu. Ako to ne zvuči dovoljno uzbudljivo, imamo nešto drugačije…

Slovno-brojčana oznaka GT2 u kontekstu Porscheove kultne 911-ice već desetljećima izaziva osjećaj koji bi se mogao opisati kao uzbuđenje uz popriličnu dozu straha zato što se radi o najagresivnijoj izvedbi tog automobila koja se i dalje može koristiti na javnim prometnicama. Kod modela generacijske oznake 996 to je tvornički značilo sljedeće: twin-turbo verzija 3,6-litrenog motora snage 456 KS, kasnije povećane na 476 KS, stražnji pogon i averzija prema bilo kakvim elektroničkim pomagalima. Stara škola u punom smislu te riječi, što vrijedi i za eksterijer automobila koji je agresivnijom prednjicom, širokim blatobranima i velikim stražnjim krilom dao vozaču do znanja da bi trebao uzeti poveću dozu tableta za hrabrost prije vožnje. Kako onda uopće stvoriti nekakvu predodžbu o tome koliko je divlji modificirani GT2 s fotografija, koji se prodaje u Sjedinjenim Američkim Državama po gore navedenoj cijeni?

Vražji karakter GT2 izvedbe kod ovog je primjerka iz 2002. godine dodatno naglašen raznoraznim krilcima, spojlerima i usisnicima, od kojih je i onaj na krovu u potpunosti funkcionalan, koji svakako imponiraju i istovremeno su samo vrh sante koja sačinjava ovu doista jedinstvenu 911-icu, u čiju je izradu prema navodima utrošeno čak 700.000 dolara. Nije točno poznato tko stoji iza ove intrigantne prerade, premda ime švicarske tuning kompanije Sportec na jednoj od fotografija dijelom odgovara na to pitanje, ali poznato je da je posao obavio itekako temeljito. Rezultat potrage za potencijalom twin-turbo 6-cilindričnog bokser motora rezultirao je pronalaskom 1000 zdravih „konja” koji i dalje imaju zadatak „dojahati” samo do stražnjih kotača. Uhhh, hvata nas jeza.

S prvenstvenim ciljem da vas umire tu su jače RSR kočnice, ali s druge strane nove komponente ovjesa, novi sekvencijalni mjenjač izrađen za ovu prigodu i Forgeline kotači sa središnjim vijkom svjedoče o tome kako je ovaj automobil, koji od vozača iziskuje maksimalnu koncentraciju, namijenjen agresivnoj i brzoj vožnji na trkaćoj stazi. Drugim riječima, onaj tko neće pronaći dovoljno veliki izazov u gore spomenutim modernim supersportašima koji itekako izlaze u susret vlasnicima kada je u pitanju potrebna razina fokusiranja, ovdje će imati više sreće. U onim trenucima kada je ipak daleko od staze cijenit će opremu poput kožnog interijera, klima-uređaja, samozatamnjujućih retrovizora i ostalih civiliziranih sitnica.