Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY DNEVNIK.HR

Uskoro redizajnirani BMW serije 4, serije 3, 2, 1

Nakon što su detalji oko reinkarnacije kultne serije 8 procurili u javnost, dobrim vijestima iz BMW-a nema kraja. Naime, BMW je obznanio kakve novosti sprema za svoju seriju 4.

Nova serija 4 će uskoro ugledati svjetlo ceste

BMW serije 4 glasi za jednog od najluksuznijih modela u svojem tržišnom segmentu koji, uz eleganciju, u sebi krije sportski duh na kojem mnogi zavide. Kako bi letvicu podigao još više, BMW je javnosti predstavio viziju kako bi nova serija 4 trebala izgledati u 2018. godini. Iako će samo iskusno oko primijetiti promjene u dizajnu eksterijera priča je sasvim drugačija kad je u pitanju mehanika. Krenimo redom …

Promjene eksterijera su minimalne

Eksterijer je obnovljen novim stražnjim, odnosno prednjim farovima koji sada dolaze u LED izvedbi. Osim toga, „četvorka“ je dobila i nove aluminijske naplatke koji su i dalje zadržali poznati štih BMW-a. Najveće promjene dogodile su se na ovjesu, odnosno na upravljaču. Već svima dobro poznati upravljač, kojeg su mnogi nazvali ukočenim, sada je poprimio sasvim drugu dimenziju, a u vožnji daje znatno više povratnih informacija što istu čini znatno zabavnijom.

Što se tiče ovjesa, BMW se ovog puta zaista potrudio. U ponudu je uvrstio tri osnovne postavke koje će zadovoljiti čak i one najzahtjevnije, standard, M Sport i Adaptive M. Pošto kupe iz BMW-a  ima i više nego sportski štih, posebna pažnja posvećena je M Sport opciji. Ova postavka pruža maksimalnu udobnost kad su u pitanju duga krstarenja cestovnim prostranstvima ali i odličnu stabilnost kad je u pitanju nešto agresivnija vožnja, posebice na zavojitim cestama.

Interijer

Interijeru je posvećeno znatno više pažnje i BMW je digitalizirao sve što se moglo ali upečatljiva i za BMW tipična ploča s instrumentima ostala je ista. Međutim, iznad nje se nalazi digitalni prikaz brzine vožnje uz naznaku za maksimalnu dopuštenu brzinu na pojedinoj dionici ceste. Kupac može birati između više različitih boja presvlaka interijera, a dodani su još neki novi oku ugodni detalji.

Ispod poklopca motora će se nalaziti već pokazani i dokazani 3.0 litreni šestcilindraš koji razvija 320 konjskih snaga pri okretnom momentu od 447 Nm.  Motor do stotke sprinta za elegantnih 4.8 sekundi s tim da verzija s pogonom na sve kotače istu brzinu postiže za 4.6 sekundi. Maksimalna brzina ograničena je na 255 km/h što je sasvim dovoljno za bezbrižno krstarenje. Početna cijena redizajniranog, modela iznosit će oko 43.400 eura.