Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY DNEVNIK.HR

VW Golf v7.5 – kralj klase postavlja nove standarde

vozili-smo-test-volkswagen-golf-narodni-auto-kompakt-redizaj-dojam-tsi-011

Kompaktna klasa bogatija je za osvježeni model iz Wolfsburga, osim novih motora Golf, omiljeni model na ovim prostorima donosi i inovativna tehnološka rješenja

Jedan od najprodavanijih, a samim time i najpopularnijih automobila na hrvatskom tržištu suptilno je prošao kroz tretman pomlađivanja izvana i iznutra. Pored takvih, golim okom teško vidljivih promjena, više pozornosti je bilo usmjereno na tehnološki dio vozila.

Kako ćemo prepoznati novi Golf?

Za početak možemo otkloniti upitnike nastale pogledom na vanjsku vizuru automobila. Najjednostavnije rečeno, osim još oštrijeg izgleda, kojem zapravo na takvom dojmu najviše doprinosi promijenjeni izgled prednjeg branik, cijelu priču na novu razinu podižu prednja i stražnja LED svjetla dostupna u nadoplati(od 11.307 kuna za LED MID prednja svjetla), umjesto dosadašnjih ksenonskih. Time priče o vanjskim promjenama, za koje smo se imali prilike uvjeriti da su među drugim vozačima primjetne, na Golfu završavaju.

vozili-smo-test-volkswagen-golf-narodni-auto-kompakt-redizaj-dojam-tsi-014

One najveće promjene su se dogodile, kako u zadnje vrijeme volimo reći za vozila iz VAG koncerna, unutar samog automobila.

Što donosi serijska oprema?

Poznati paketi opreme Trendline, Comfortline i Highline i dalje će biti u ponudi, uz serijsku opremu koja je u startu još opširnija. Osnovni Trendline paket donijet će automatsku klimu, kožni volan, diodna svjetla, detekciju umora vozača, sva četiri podizača prozora, radio s 6,5-inčnim dodirnim zaslonom. No, to nije konačan domet Golfa, a vjerujemo i svih budućih kupaca koji će imati još mnogo drugih opcija.

Golf je napredovao i velikim korakom zakoračio u novo doba. Dokaz tome su brojne tehnološke mogućnosti, koje je opravdao atraktivnim “gadgetima”. Composition Media donosi za 3.202 kune 8-inčni zaslon potpuno osjetljiv na dodir, za još bolji i napredniji sustav zabave koji nudi niz mogućnosti. Jedna od njih je ona kojom je Volkswagen svojim kupcima još odlučio “podariti” upravljanje multimedijskim zaslonom laganim zamahom ruke, bez ikakvog fizičkog dodira zaslona.

vozili-smo-test-volkswagen-golf-narodni-auto-kompakt-redizaj-dojam-tsi-004

Donosi li Golf dovoljno budućnosti u sebi?

Za one koji zaboravljaju punjače mobitela, Golf je ponudio već poznati koncept viđen kod drugih proizvođača. Radi se o, pogađate, mogućnosti uvijek dobro došlog bežičnog punjenja mobitela.

Glavna i na prvu vidljiva novost je usvajanje dopadljivog i za oko ustvari ni malo napadnog – virtualnog “Active info display” kokpita vrijednog u doplati 5.320 kuna. Radi se digitalnom brzinomjeru veličine 12,3 inča zaduženom za prikaz informacija o vozilu, koji također pruža mogućnost prikaza navigacije, kao i same pomoći u prometu.

vozili-smo-test-volkswagen-golf-narodni-auto-kompakt-redizaj-dojam-tsi-015

Koji je motor za mene?

Završna riječ pripada motorima. VW Golf će ponuditi tri benzinska motora, mi smo isprobali 1.0-litreni trocilindrični TSI snage 110 KS koji svoju ekološku osviještenost prikazuje od 129.632 kuna, dok ostatak ponude čini 1.4 TSI , ali i novi 1.5 TSI snage 125, odnosno 150 KS. Već standardno GTI izvedbe će dolaziti s 2.0-litrenim motorima snage 230 KS, dok će R izvedba brojiti njih 310!

Hrvatskoj publici puno zanimljiviji motori bit će kao i do sada oni dizelske izvedbe, a svoju ponudu započinju od 1.6 TDI izvedbe i vrlo živahnih 115 KS od 148.201 kune. Od dizelskih motora još je jedino dostupan 2.0 TDI snage 150 KS, a kasnije možemo očekivati i snažniju GTD inačicu.

VW Golf zadržao je sve odlike koje su ga krasile. Ako je suditi prema prvom dojmu, možemo očekivati da njegova zastupljenost na cestama i dalje bude kako i sami prodajni rezultati govore, poprilična!

vozili-smo-test-volkswagen-golf-narodni-auto-kompakt-redizaj-dojam-tsi-002

Volkswagen Golf 1.0 TSI

Motor Trocilindarski, turbo * Obujam 999 cm³ * Snaga 81 kW (110 KS) pri 5.000-5.500 o/min * Najveći okretni moment 200 Nm pri 2.000-3.500 o/min * Najveća brzina 196 km/h * 0 – 100 km/h 9,9 s * Pogon Na sve kotače Mjenjač 7-stupanjski, DSG * Spremnik goriva 50 l * D/Š/V 4.356/1.799/1.492 mm * Prtljažnik 380 – 1270 l Težina praznog vozila od 1.141 kg * Potrošnja na testu 6,8 l/100 km * Emisija CO2 109 g/km * Cijena od 129.632 kuna