Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY DNEVNIK.HR

TEST: Hyundai i40 je najisplativiji ulazak u D segment!

Dojmovi od testne vožnje nove Elantre nisu se stigli ni slegnuti, a već nam se u rukama našla još jedna Hyundaijeva limuzina

Nissan Micra prezentacija Klovicevi dvori (3 of 9)

Živimo u vremenima kada se proizvođači, između ostalog, natječu i u tome tko će ponuditi više opcija personalizacije, kako bi svaki kupac mogao imati automobil što bliži svojem idealnom primjerku.

S jedne strane, to je neophodno, budući da živimo u vremenu s neograničenim mogućnostima, no ponekad toliki izbor zna uzeti previše dragocjenog vremena.

Uzevši to u obzir, ljudi iz Hyundaija na našem su se tržištu odlučili na suprotnu filozofiju te izbor modela i40 sveli na dvije opcije.

Korejska limuzina koja na prvu, posebice prednjim krajem, podsjeća na Elantru, ali dimenzijama 4.775 x 1.815 x 1.470 mm spada u D segment, može se naručiti u dvije razine opreme – Classic i Comfort.

U oba paketa opremljenosti ispod poklopca motora leži 1,7-litreni CRDi koji proizvodi 141 KS i 340 Nm okretnog momenta, od čega je većina dostupna već pri 1.250 o/min.

Nissan Micra prezentacija Klovicevi dvori (5 of 9)

Hyundaijev dizelaš može se pohvaliti iznimno tihim radom, mjerenja pokazuju čak 8 decibela tišim od Škode Superb s 2.0 TDI-jem, a uz to je s prosječnom potrošnjom od 6,7 l i poprilično štedljiv.

Nama se posebno svidio na otvorenoj cesti, gdje je prilikom pretjecanja pokazao svoju potentnost i elastičnost, i pri višim i pri nižim okretajima.

Šteta što ovjes i upravljač nisu na toj razini te time i dalje ostaju najveća boljka korejskih automobila.

Od mjenjača je moguće birati između šest-stupanjskog ručnog koji je dostupan u obje razine opreme te 7-stupanjskog automatika s dvije spojke rezerviranog samo za Comfort.

Vjerojatno najveće pozitivno iznenađenje tijekom sedmodnevnog testa je upravo 7DCT mjenjač.

Promjene stupnjeva se odvijaju neprimjetno i u automatskom i manualnom načinu rada. Nema trzaja, nema zapinjanja, nema zbunjenosti.

Nissan Micra prezentacija Klovicevi dvori (9 of 9)

Kada bismo išli cjepidlačiti mogli bismo reći da posljednji trenutak kočenja prije zaustavljanja vozila nije sasvim uglađen i da postoje mjenjači koji nešto brže mijenjaju brzine u manualnom načinu rada.

Ulaganjem velikog truda u pronalazak ikakve negativne kritike potvrđuje da je Hyundai uistinu odlično odradio posao.

Ipak, u unutrašnjosti smo pronašli manu, a to je manjak prostora za glavu, iako Korejci ističu da je i40 automobil s jednom od najvećih udaljenosti od sjedala do stropa u klasi. Naravno, svi niži od 180 cm to neće osjetiti.

U prtljažnom prostoru stanje je drugačije i s osnovnih 525 litara ruši mnoge konkurente poput Mondea, a s preklopljenim sjedalima se penje preko 1700 l.

Ono što svakako moramo istaknuti je kvaliteta izrade i izbor materijala u unutrašnjosti, što je podignuto za ljestvicu više, a nadopunjeno je , već dobro poznato za Hyundai, velikodušno punim paketima opreme.

Nissan Micra prezentacija Klovicevi dvori (8 of 9)

Već i ulazna Classic razina donosi 9 zračnih jastuka, električnu parking kočnicu, grijane bočne retrovizore, automatski dvozonski klima uređaj, senzor za kišu, automatsko paljenje svjetala, kožne dijelove unutrašnjosti i dr.

Testni model stigao je u paketu Comfort koji nas je razmazio 7” središnjim zaslonom s navigacijom, stražnjom parking kamerom, električnim podešavanjem sjedala vozača i hlađenim pretincem za rukavice.

Pitate se koliko to sve košta?

Prije redizajna i40 se u Hrvatskoj prodavao u karavanskoj verziji i stajao je preko 200.000 kuna, međutim, sada mu je ulazna cijena svega 165.990 kn (limuzina), čime glasi za najjeftinijeg pripadnika D segmenta.

Nissan Micra prezentacija Klovicevi dvori (4 of 9)

I sve to uz petogodišnje jamstvo bez ograničenja kilometara. Palac gore za Hyundai!

Hyundai i40 1.7 CRDi 7DCT Comfort
Motor dizelski, četiri cilindra, turbo
Obujam 1.685 cm3
Snaga 104 kW (141 KS) pri 4.000 o/min
Okretni moment 340 Nm pri 1.750 o/min
7-stupanjski automatik s dvije spojke
Dimenzije D/Š/V 4.775 x 1.815 x 1.470 mm
Prtljažnik 525 l
Spremnik goriva 70 l
Najveća brzina 200 km/h
Ubrzanje 0 – 100 km/h 11 sekunde
Potrošnja 6,7 l/100 km
Emisija CO2 120 g/km
Cijena 193.990 kn